Działasz w branży usługowej i potrzebujesz solidnego i dopasowanego konkretnie pod Twój biznes szkolenia z marketingu w mediach społecznościowych?

Chcesz wiedzieć jakie działania warto wdrożyć i jak sprawić, żeby media społecznościowe były dopasowane do Twoich możliwości i aktualnych zasobów?! Nie wiesz jak wdrożyć wiedzę zawartą w kursach online oraz tą promowaną na profilach różnych ekspertów?

Z przyjemnością poprowadzę dla CIEBIE lub TWOJEGO ZESPOŁU SZKOLENIE STACJONARNE LUB ONLINE

Szkolenie nie będzie tylko monotonnym wykładem! Moje szkolenie będzie aktywnym warsztatem na którym dowiesz się jak skutecznie działać: przygotowywać content dokładnie pod Twój biznes. Twoich obecnych i przyszłych klientów. Omówimy działania organiczne i płatne.

Przed szkoleniem zaproszę Cię na ROZMOWĘ KONSULTACYJĄ, na której ustalimy Twoje oczekiwania i tematy, które warto poruszyć i te, które sprawiają Ci szczególną trudność.

POZNAJ PRZYKŁADOWY PROGRAM MOJEGO SZKOLENIA:

  1. Ustalenie celu promowania firmy lub marki osobistej w social mediach.
  2. Które kanały w mediach społecznościowych wybrać  i jak ocenić w których są nasi potencjalni klienci.
  3. Social media jako jeden z elementów całej strategii sprzedaży.
  4. Jak zadbać o profesjonalny, atrakcyjny wygląd kont w social mediach aby klienci od razu identyfikowali Ciebie, jako eksperta lub markę godną zaufania.
  5. Na co zwrócić uwagę, żeby profile jasno komunikowały co oferuje firma/marka.
  6. Różnica między działaniami organicznymi, a płatnymi.
  7. Budżet na płatne kampanie reklamowe jako obowiązkowy punkt skutecznej promocji w social mediach.
  8. Planowanie treści dostosowane do aktualnych zasobów marki – narzędzia, które ułatwiają pracę.
  9. Skąd brać pomysły na treści i jak często je publikować.
  10. Działanie, które warto podjąć, nie mając zabezpieczonego budżetu na reklamy.
  11. Kiedy i co warto delegować w marketingu w social mediach.
  12. Kampanie reklamowe – budżet plus ustawienie prostych kampanii na start.
  13. Przykłady dobrze prowadzonych profili. 
  14. Q&A.

Podczas moich szkoleń jest zawsze czas na pytania i otwartą dyskusję! Z przyjemnością odpowiadam na każde z pytań i zachęcam do spojrzenia na Twoje działania marketingowe w sposób odważny i nieszablonowy.