Wpis blogowy - Jak wesprzeć polskie marki
||

Jak wesprzeć polskie marki i polski biznes w czasie kryzysu?

Pisałam już o tym na moich profilach w social mediach, ale pytanie: Jak wesprzeć polskie marki i polski biznes w czasie kryzysuwraca jak bumerang, dlatego uznałam, że warto żeby ta informacja została na stałe na blogu. Wiem, że bardzo wiele firm zadaje sobie teraz pytanie (moi klienci również) co i czy w ogóle publikować w swoich social mediach.

Moim zdaniem nie ma jednej słusznej drogi, dlatego masz prawo:

▪ nie publikować nic,

▪ publikować treści, które pokazują Twoje wsparcie dla Ukrainy,

▪ umieszczać treści, które miałaś zaplanowane wcześniej, przeprowadzać konkursy i działać jak do tej pory,

▪ oferować swoją pomoc,

▪ wyrazić swoje stanowisko;


To Twoja indywidualna decyzja. Pamiętaj, że każdy z nas jest inny i ma prawo przeżywać to na swój własny sposób i podejmować własne decyzje. Każda marka i firma to inni ludzie i inne problemy.

? Ale PAMIĘTAJ PROSZĘ:

▪ używaj swoich profili i swoich zasięgów odpowiedzialnie,

▪ nie udostępniaj informacji, które nie są sprawdzone,

▪ nie siej strachu ani paniki,

▪ nie zmuszaj nikogo do dyskusji na którą może nie mieć ochoty,

▪ nie oceniaj innych, którzy podjęli inne decyzje niż Twoja,

▪ wspieraj Ukrainę, ale pamiętaj też o sobie swoim biznesie i swoim bezpieczeństwie finansowym i o naszym kraju;

Wiem, że to trudne publikować normalnie, kiedy głowa i serce zajęte są tragedią na Ukrainie. Sama zrezygnowałam z wielu aktywności w swoich social mediach. Ale nie zapominajmy o tym, że Uchodźcy z Ukrainy będą potrzebować naszej pomocy długofalowo. Nikt dzisiaj nie jest w stanie powiedzieć nam, jak długo będziemy potrzebni.

Bardzo duży ciężar pomocy wzięły na siebie polskie rodziny, polskie marki i firmy, influencerzy. Firmy przekazują część swoich dochodów na zbiórki, organizują pomoc, która wymaga dużych nakładów finansowych. Żeby te wszystko udźwignąć firma musi sprzedawać swoje produkty i usługi i zarabiać. Pamiętaj też, że każda polska firma płaci podatki, które trafiają do budżetu państwa, z którego organizowana jest pomoc rządowa.

Teraz do sedna. Jeśli sama nie możesz lub nie chcesz pomagać ( to też jest ok) możesz wesprzeć polskie firmy, które reklamują się w social mediach kilkoma prostymi gestami. Dla każdej marki cenniejsze niż złoto na FacebookuInstagramie są zasięgi. Większy zasięg to możliwość do dotarcia do nowych odbiorców, a w efekcie końcowym zwiększenie sprzedaży i rozwoju firmy.

Dlatego, jeśli widzisz jakiś post zostaw od siebie:
– polubienie lub inną reakcję,
– komentarz,
– udostępnienie (publiczne),
– udostępnij i oznacz jakąś markę w swojej 24h relacji;

Jak wesprzeć polskie marki i polski biznes w czasie kryzysu?

Jeśli planujesz zakupy, kupuj polskie produkty. Korzystaj z usług polskich firm, zwłaszcza tych lokalnych.

WSPIERAJ.
NIE OCENIAJ.
NIE KRYTYKUJ.


Tak, tylko tyle i aż tyle. <3

MAGDA

Podobne wpisy