Magda Lelicka Social Media i Marketing, Szkolenia, Warsztaty

Marka osobista czy marka firmowa? Sprawdź co wybrałam!

Sprawdź jakie zmiany wdrożyłam w swojej strategii marketingowej.

Po 7 latach prowadzenia własnej działalności doszłam do momentu, w którym zdecydowałam się na rozdzielenie mojej marki osobistej od usług oferowanych przez moją firmę.

To krok wynikający z doświadczeń, które pokazują, że promowanie marki osobistej i usług to dwa zupełnie różne podejścia. W efekcie narodziła się Agencja LIMON – przestrzeń dedykowana wyłącznie profesjonalnym usługom w zakresie marketingu. To potwierdzenie tego, o czym często mówię: marketing marki osobistej wymaga innej strategii, grupy docelowej i treści niż marketing usługowy.

Dla mojej marki osobistej to edukacja, mentoring i inspiracja kobiet przedsiębiorczych, podczas gdy w LIMON skupiamy się na konkretnej, mierzalnej pomocy biznesom.

Jeśli myślisz, że jeden plan marketingowy zadziała w każdej sytuacji, warto zrewidować swoje podejście. Promocja w social mediach to coś więcej niż publikacja postów – to odpowiedź na potrzeby różnych grup odbiorców, a także wyraźne rozgraniczenie komunikatów. LIMON powstał po to, by precyzyjnie wspierać marki usługowe i lokalne biznesy w ich marketingowej podróży.


To była decyzja, która wymagała ode mnie i mojego zespołu ogromnej pracy: stworzyliśmy nowe profile w social mediach, odświeżyliśmy strony internetowe, opracowaliśmy nową ofertę, identyfikację wizualną, a także zaprojektowaliśmy szablony postów i całe PORTFOLIO.


Tym wpisem chciałabym Ci przypomnieć jak ważne jest regularne spoglądanie na swój biznes
z lotu ptaka – analizowanie, co działa, a co nie. W Agencji LIMON dostarczamy narzędzia do
promocji marek w sieci, a ja wspieram w pracy indywidualnej, bazując na swoim doświadczeniu biznesowym i marketingowym.

Marketing przypomina układanie puzzli – trzeba dbać o każdy element krok po kroku, aż całość zacznie tworzyć spójną wizję!


Chętnie poznam Twoją opinię na temat zmian, które wprowadziłam u siebie!

Daj mi też znać w jakim miejscu Ty jesteś!
I jakie elementy marketingu sprawiają Ci największą trudność?


.M

Podobne wpisy